Гарантійні зобов’язання

На всі товари, придбані в інтернет-магазині «Технократ», надається гарантія:

  • Вся техніка компанії Apple — 12 місяців (повної гарантії)
  • Техніка інших виробників – 12 місяців (якщо не вказано інший термін)
  • Аксесуари – 14 днів

Протягом зазначеного терміну пристрій, що вийшов з ладу не з вини користувача, буде безкоштовно відремонтований. Якщо ремонт не можливий або не виконується в розумні терміни, придбаний у нашому магазині товар буде замінений на новий або аналогічний (за попередньою домовленістю з покупцем).

При отриманні уважно огляньте товар, перевірте належну комплектацію та відсутність видимих дефектів. Претензії щодо комплектації та механічних ушкоджень, виражені після передачі продукту покупцю, не розглядаються. У разі заміни товару на новий чи аналогічний, потрібна наявність упаковки та повної комплектації виробу.

Покупець позбавляється гарантійного обслуговування, якщо:

  • На товарі порушено цілісність контрольних міток або пломб
  • Товар має сліди механічних пошкоджень чи недбалого поводження
  • Присутні сліди проникнення рідини
  • Мали місце спроби самостійного ремонту чи зміни параметрів товару.
  • Порушено правила експлуатації, збору чи регулювання

гарантії не підлягають

  • Аксесуари, що йдуть у комплекті з виробом (зарядні пристрої, карти пам’яті, сумки тощо)
  • Знижені в ціні товари
  • Б/У та комісійні товари (якщо гарантія не вказана окремо)

Перед зверненням до сервісу наполегливо рекомендуємо виконати резервне копіювання Ваших персональних даних у “хмарне” сховище iCloud або на будь-який зовнішній накопичувач інформації. У процесі діагностики та ремонту пристрій може бути відновлено до заводських налаштувань або оновлено версію ПЗ. Компанія не несе відповідальності за збереження вашої персональної інформації, зміну або неможливість використання цих даних.