Обмін та повернення товару

Необхідні умови для обміну та повернення товару

Від дати покупки минуло не більше 14 днів

Є документ, що підтверджує покупку

Є документ, що засвідчує особу

Якщо Ви зіткнулися з труднощами

Шановні покупці! На всі товари, придбані у нашому магазині, поширюється дія Закону України «Про Захист Прав Споживачів».

Якщо після придбання товару в нашому магазині, Ви виявили заводський дефект або маєте проблеми з експлуатацією пристрою, будь ласка, зверніться до нас за телефонами вказаними на сайті. Ми запропонуємо усі можливі варіанти вирішення проблеми. Якщо проблема не може бути вирішена в телефонному режимі, необхідно надати товар на діагностику до профільного, авторизованого сервісного центру або до нас у магазин. Сервісний центр здійснить діагностику товару та видасть відповідний висновок.

Обмін та повернення товару належної якості

Відповідно до статті 9 Закону України «Про Захист Прав Споживачів», Споживач має право обміняти товар належної якості на аналогічний у продавця протягом 14 днів (не рахуючи дня покупки), якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, кольором або не може бути використаний за призначенням, за умови, що товар не використовувався (не був активований). А також збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, плівки, є розрахунковий документ, виданий споживачеві разом із проданим товаром. Якщо на момент звернення покупця аналогічного товару немає у продажу, споживач має право придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахунком вартості або розірвати договір «купівлі-продажу» та виконати повернення товару продавцю з повним поверненням коштів покупцю.

Обмін та повернення товару неналежної якості

Якщо покупець виявив заводський дефект або зіткнувся з проблемами в експлуатації товару (що з’явилися не з вини користувача), у 14-ти денний термін (не рахуючи дня покупки), покупець має право на заміну товару на аналогічний або повернення товару продавцю з повним поверненням коштів покупцю.

Для повернення товару необхідно надати продавцю:

  • товар із повною комплектацією;
  • гарантійний талон чи електронну копію документа;

Закон «Про Захист Прав Споживачів» регламентує всі аспекти обміну та повернення товару. Наша компанія працює відповідно до чинного законодавства України.

Також рекомендуємо ознайомитися з умовами та термінами гарантійного обслуговування на всі товари, придбані в нашому магазині.